Skip to content

Managementul performantei in Marketing: Indicatori de performanta, Scorecard si Dashboard – Bucuresti

Prezentare generala

Cursul contine o combinatie unica de solutii practice pentru imbunatatirea performantei departamentului de Marketing, provenite din:

  • Experienta practica in implementarea si utilizarea Indicatorilor Cheie de Performanta ca parte a sistemelor de management al performantei in organizatii, respectiv in departamente de Marketing;
  • Experienta dobandita prin cercetarea si documentarea a sute de indicatori pentru departamentul de Marketing;
  • Revizuirea celor mai importante materiale publicate in literatura de specialitate;
  • Cercetarea academica a factorilor cheie de succes in departamentul de Marketing.

Detalii despre curs si taxa de participare

  • Data de desfasurare a cursului: 11 Mai 2011
  • Locatie: U Business Center, Bucuresti
  • Orele de curs: 9:00-17:00
  • Taxa de participare: 680 RON (nu se aplica TVA)
  • Reduceri: Reduceri de pana la 30% din taxa de participare disponibile. Detalii in brosura cursului.
  • Incluziuni: Materiale suport pentru curs, Diploma de participare la curs, Pranz si pauze de cafea
  • Data limita inscriere: 4 Mai 2011

Metodologie

  • Implicarea activa a tuturor participantilor intr-un mediu colaborativ de invatare in care sunt impartasite opinii si experiente;
  • Discutii de grup, exercitii, simulari si studii de caz;
  • Explicarea teoriei cu privire la masurarea performantei in termeni simpli;
  • Prezentarea template-urilor utilizate in managementul performantei ca instrumente suport pentru integrarea practicilor de management al performantei in HR;
  • Feedback personalizat cu privire la utilizarea actuala si planurile de viitor pentru implementarea sistemelor de management al performantei in departamentul de Marketing.

Motive pentru participarea la acest curs – numaratoarea inversa:

  • 10 template-uri pentru a sustine punerea in practica a lucrurilor invatate;
  • 9 sfaturi pentru optimizarea performantei departamentului de Marketing;
  • 8 concepte esentiale in managementul si masurarea performantei, analizate in detaliu;
  • 7 exercitii interactive si activitati de grup;
  • 6 Indicatori Cheie de Performanta utilizati la scara larga de catre departamentul de Marketing, analizati in detaliu;
  • 5 ore de instruire tehnica, completate de mai mult de o ora de discutii interactive;
  • 4 arii cheie ale procesului de Marketing analizate: analiza consumatorului si a portofoliului de clienti, piata si concurenta, comunicare si relatii publice, analiza si dezvoltarea brandului;
  • 3 ghiduri de referinta rapide;
  • 2 luni de acces gratuit la continutul premium al portalului www.indicatorideperformanta.ro;
  • 1 curs unic de formare personalizat pentru specialistii, managerii si coordonatorii de Marketing din Romania.

Template-uri incluse in materialele de curs

  • Arhitectura Sistemului de Management al Performantei;
  • Starea Dorita de Evolutie;
  • Harta Strategiei;
  • Scorecard pentru monitorizarea performantei in Marketing;
  • Dashboard pentru monitorizarea performantei in Marketing;
  • Raport portofoliu de initiative;
  • Documentarea Indicatorilor Cheie de Performanta (KPIs);
  • Documentarea initiativelor;
  • Selectia initiativelor;
  • Procesul de monitorizare.

Profilul participantilor

 

Acest curs este relevant pentru specialisti, manageri si coordonatori de Marketing care:

  • Folosesc sau si-au planificat sa implementeze un sistem structurat de management al departamentului de Marketing, cu ramificatii la nivel strategic, operational sau individual;
  • Manifesta interes pentru optimizarea operatiilor departamentului de Marketing;
  • Doresc sa inteleaga complexitatea utilizarii indicatorilor de performanta din Marketing, atat din punct de vedere tehnic, cat si uman;
  • Manifesta un interes in dezvoltarea abilitatilor de masurare a performantei departamentului de Marketing usor de utilizat in practica;
  • Sunt interesati de imbunatatirea claritatii si structurii activitatilor desfasurate.

Pasi simpli pentru inscriere la curs

  • Completati online formularul de Inscriere la curs;
  • Vi se va transmite factura proforma calculata in functie de discount-ul potrivit;
  • Efectuati plata taxei de participare prin transfer bancar;
  • In termen de 48 de ore de la confirmarea platii veti primi prin email factura fiscala si confirmarea inscrierii la curs.
Facebook Twitter Stumbleupon Tumblr Email

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

five × 5 =

Iti mai recomand Traininguri/Conferinte (18 din 23 articole)


Marketing 360, cea mai importanta conferinta locala de marketing si advertising, adresata profesionistilor locali si internationali in marketing, advertising, online si research. Cele doua zile ...