Skip to content

Cum pot afacerile mici să își eficientizeze marketingul online prin content marketing?

În strategia de online marketing piatra de temelie o constituie marketingul de conținut. Conținutul de calitate este o strategie relativ ușor de implementat pentru a crea vizitatori loiali și pentru a încuraja distribuirea acestuia.

În final, cel mai important obiectiv pentru crearea conținutului este să transformi vizitatorii în clienți. Dar nu trebuie să începem din start cu acest obiectiv, putem să începem cu unele mai mici și realizabile, cum ar fi câștigarea unor noi fani pe rețelele sociale, abonarea la Newsletter sau  descărcarea unui e-book, iar exemplele pot continua la nesfârșit.

Conținutul trebuie să fie o punte emoțională și informațională între business și consumator.  A construi un astfel de pod necesită mai mult decât buget și un calendar editorial, analytics și strategie. Este nevoie de oameni care chiar să iubească acel conținut, să fie pasionați. Este nevoie de oameni, cărora să le placă să ajute un pacient, să înțeleagă ce servicii medicale oferă spitalul și la ce îl ajută, să le placă să ajute o mamă să găsească jucăria perfectă pentru cel mic sau să gătească sănătos etc.

Conținutul de calitate îi ajută pe oameni să ia decizii mai bune, să salveze timp și să își îmbunătățească într-un fel sau altul viața.

Fără a fi direct legat de content marketing ci mai mult de lead generation, un pop-up de abonare la Newsletter poate fi implementat cu succes pe orice site. Mai jos sunt câteva astfel de exemple care mi-au atras atenția atunci când navigam online pe diverse site-uri. Poate te inspiră și pe tine 🙂

grow-business-marketing

pop-up-abonare-exemplu

pop-up-abonare-email

Știați că, aproximativ 51% din traficul unui site provine din vizite organice. De aceea este foarte important să avem conținut de calitate și relevant pentru potențialii noștri clienți.

Cel mai frumos lucru la online marketing este faptul că dă șansa și companiilor mici să concureze aproximativ de la același nivel cu companiile mari deoarece succesul poate fi obținut prin strategii istețe și eficiente și nu doar cu bani mulți cheltuiți.

Facebook Twitter Stumbleupon Tumblr Email

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

nineteen + 11 =

Iti mai recomand Marketing (5 din 46 articole)


Comunicarea internă este o parte integrată a strategiei de marketing și are rolul de a energiza angajații și de a-i aduna în jurul unui scop. ...